Cutie Striped Baseball Tee

这是星期日我和爱人拍拖/看电影时的穿搭。 每一次看电影,我都偏好舒适简约的打扮, 很少会穿必须坐姿端庄的半身裙或连身裙,太不方便了。 近期我很偏爱宽松的 ...

























































这是星期日我和爱人拍拖/看电影时的穿搭。

每一次看电影,我都偏好舒适简约的打扮,
很少会穿必须坐姿端庄的半身裙或连身裙,太不方便了。

近期我很偏爱宽松的 T-恤 单品,
尤其是这件棒球 Tee,背后的大粉红色号码实在太粉嫩可爱了啦,
青春可爱的运动风混搭,它绝对功不可没吖~

This is my last Sunday's look while dating/watching movie with him. I always prefer comfy attire while watching movie, and my last option will be skirts or dresses that need proper sitting posture. I'm just not the lady like kind of girl.

Recently I'm so in love with oversize tee especially this baseball tee with touch of pink behind that add a little sweetness into the sporty look.










































































































You Might Also Like

0 COMMENTS